Український fashion-ритейлер INTERTOP випустив нову колекцію у співпраці з українським анімаційним фільмом "Мавка. Лісова пісня". Лінійка дитячого і дорослого одягу та аксесуарів складається з футболок, світшотів та шоперів з унікальним дизайном, натхненим мультфільмом.
"Мавка. Лісова пісня" — найочікуваніший український анімаційний фільм останніх років за мотивами драми-феєрії Лесі Українки. Мультфільм просуває та популяризує українську культуру і спадщину на весь світ і привертає увагу дітей та дорослих до екологічних проблем через образи героїв. Відтепер ця світла історія дружби, кохання, сміливості та магії перенеслася на одяг та аксесуари із зображеннями ключових героїв: Мавки, Жабокиця, Чорної лелеки, Шустя, Гука та інших, а також рун і автентичних українських орнаментів.
"Колекція INTERTOP x MAVKA сприятиме поширенню нашої культури та мистецтва у світі, а також залученню нових шанувальників української анімації. Партнерство з "Мавкою" було дуже важливим для INTERTOP як для провідного українського fashion-ритейлера, адже підкреслює зв'язок компанії з національною культурою, нашу підтримку таких значущих дитячих проєктів та української мультиплікації", — коментує маркетинг-директорка INTERTOP Ukraine Марія Самплавська.
"Ми радіємо, що всесвіт "Мавки" виходить за межі мультфільму і дарує емоції вживу. Колекція INTERTOP x MAVKA неймовірно стильна. Ми вдячні команді INTERTOP за надзвичайну оперативність та залученість у проєкт. Щасливі працювати разом і впевнені в успіху колекції", — каже Тетяна Рубан, директорка Nerd agency, ліцензійної агенції FILM.UA Group.