Supreme оголосили про цю колаборацію у своєму Instagram. Нову капсульну колекцію американський бренд вуличного одягу представить спільно з французьким дизайнером Жаном-Полем Готьє.
Готьє, що наслідує Тома Брауна (2010), Рея Кавакубо (2012) і Кіма Джонса на посаді креативного директора чоловічої лінії в Louis Vuitton (2017) бачить у співпраці з Supreme природне продовження історії свого Будинку моди.
"Я включав елементи спортивного одягу в свої колекції з самого початку, – каже Готьє. – Це був один з моїх кодексів і одна з моїх нав'язливих ідей, я навіть розробив лінію Junior Gaultier у кінці 1980-х років з цим акцентом. З Supreme це натхнення знайде свій шлях до нового покоління".
Протягом усієї своєї кар'єри Готьє об'єднував світи моди і перформансу: він створив костюми для балетної постановки Ballet Preljocaj "Білосніжка" і костюми до фільму Люка Бессона "П'ятий елемент". Крім того він одягнув чимало знаменитих акторок: від Ніколь Кідман до Кейт Бланшетт і Маріон Котійяр. Найбільш знаковими з усіх його дизайнів були костюми (в тому числі ліф з конічним бюстгальтером), в яких Мадонна виступала у межах свого туру Blond Ambition 1990 року. Саме в цю епоху Готьє вирішив повернутися співпрацею з Supreme. Знятися в кампанії колекції дизайнер символічно запросив доньку Мадонни – Лурдес Леон. Кольєр Шорр зняв Леон разом з художником Sancheeto.
Сміливий крій з дутими плечима поєднується з шубами зі штучного хутра в синьо-червону клітинку для чоловіків. Готьє також використовує можливість розіслати послання 12,5 мільйонам Instagram-підписників Supreme, так відродити свої культові футболки "Fight Racism".
З моменту заснування 1994 року Джеймсом Джеббіа, Supreme набув репутацію короля модних колаборацій. Крім дизайнерів, бренд вуличного одягу раніше працював з іншими лейблами спортивного одягу (North Face, Oakley, Nike), художниками (Kaws, Джефф Кунс, Джордж Кондо), фотографами (Марта Купер), музикантами (The Clash, Public Enemy), режисерами (Ральф Бакші) і компаніями з виробництва продуктів харчування і напоїв (Campbell's, Coca Cola, Budweiser).
Продукти цих співпраць є рідкістю у світі готового одягу – вони мають тенденцію збільшуватися, а не зменшуватися у вартості. Ціна перепродажу пари Supreme x Nike Air Force 1 High, яка 2014 року була продана за 150 доларів, зросла до 650 доларів, в той час як джинсові куртки Supreme x Louis Vuitton продаються більш ніж вдвічі дорожче в порівнянні з їх початковою ціною в 1000 фунтів. Найбільше вражає продаж всіх 248 скейтбордів, створених Supreme з 1998 до 2018 року, в тому числі з колаборацій з Кунсом і Кондо, які принесли рекордні 800 000 доларів США на аукціоні Sotheby's в січні 2019 року.
Після припинення лінії готового одягу 2014 року з метою зосередитися на кутюрній лінії, співпраця Supreme і Готьє надає рідкісну можливість придбати одяг авторства культового французького дизайнера.
Колекція Supreme x Jean Paul Gaultier з'явиться у продажі в магазинах Supreme і на сайті supremenewyork.com 11 квітня.