Художниця Марія Прошковська стала обличчям бренду BOBKOVA

Героїнею нової осінньо-зимової колекції бренду BOBKOVA стала Марія Прошковська – українська мисткиня, що працює з перформансом та інсталяцією.

Марія Прошковська

"Я відчуваю речі BOBKOVA на собі як продовження моїх уявлень про те, в чому я можу почуватися впевнено у будь-якій ситуації, — відверто розповідає Марія. — Для мене ця співпраця є особливо цінною, адже це можливість створити не тільки візуальну історію, а й історію, що говоритиме про нашу українську культуру, традиції та роль жінки в сучасному світі. Відчуваю, що бачення жінки та її рис у нас спільне з брендом: вони підкреслюють це через моду, а я – через мистецьку практику. Можна сказати, що це певною мірою адвокація права жінки бути різною: сміливою, жіночною, маскулінною, вільною, рішучою й водночас романтичною".

BOBKOVA, окрім традиційного звернення до української матеріальної культури й переосмислення її в сучасній моді, вже не вперше працює з мисткинями. Для засновниці бренду Крістіни Бобкової це природне продовження власної практики та спосіб підкреслити важливість мистецтва в ширшому, зокрема дизайнерському дискурсі. "Мені здається, що ми з Марією маємо дуже схоже відчуття жінки — її реалізації, творчості, цінностей і взаємодії зі світом. У неї є те світло в очах, сповнене сенсом і любов’ю до людей, яке є визначальним і для жінки BOBKOVA. Це глибина, усвідомленість і тиша, за якою стоїть сила, що живе в тендітній, сексуальній і вразливій жінці. Марія — мисткиня, яка говорить про складні речі чесно, через власну присутність і чутливість до світу. Саме тому її постать так природно поєдналася з філософією бренду, що завжди про внутрішню опору, жіночність і гідність, які звучать легко, але впевнено".

У колекції осінь-зима 2025/26 дизайнерка зосередила увагу на ощадливості та винахідливості ремісничих технік – зокрема килимовій вишивці й клаптиковій аплікації. Об’ємна вишивка з петлями різного розміру, техніка, що традиційно використовується для створення ворсових килимів, прикрашає пальта й жакети, представлені в нових кольорах – сірому та чорному. Нова лінійка містить комфортні вовняні речі, що дарують свободу руху й відчуття затишку завдяки використанню трикотажу: гольфи, светри, а також шарфи й шапки ручної роботи.

Популярне на VOGUE