Gucci вирішив відсвяткувати рік Щура випуском капсульної колекції за участю найвідомішого персонажа Волта Діснея – Міккі Мауса. Спеціальну рекламну кампанію колекції зняли в Disneyland.

До капсули увійшли жіночий та чоловічий одяг, взуття, шкіряні вироби, шарфи, ювелірні прикраси і годинники. У колекції Gucci змішує фірмові флорентійські мотиви із зображенням відомого мультиплікаційного персонажа, який вже з'являвся в попередніх колекціях Gucci, зокрема сезону весна-літо 2019 і лінії Resort 2020.
Зокрема, для цієї капсульної колекції представили нову монограму Mini GG Supreme з принтом Міккі Мауса. Бежева і чорна тканини нагадують вінтажний фірмовий візерунок лейблу з вісімдесятих, відтворений за допомогою цифрового друку, змішаний із зображенням персонажа з мультфільму, що з'являється в різних масштабах. Цей матеріал використали для взуття, а також для сумок і невеликих шкіряних виробів, сумок-відер, мініранців, гаманців, обкладинок для паспорта і чохлів для iPhone. Бейсбольні кепки, валізи, футляри для капелюхів і навіть футляри для гітари – виконані з тієї ж тканини.