У межах рекламної кампанії передсезонної колекції Gucci створили мурали, на яких зображені руїни храмів античного міста Селінунт.
Креативний директор Gucci, Алессандро Мікеле, переосмислив унікальне місце, де жили язичницькі культури, та уявив собі міфічний простір, застиглий в часі, в якому гармонійно співіснує різноманітність. Тоді він створив сучасну фреску свободи і вираження, де античне стає двигуном сьогодення. У сучасній версії давньогрецький бенкет Gucci втілює зустріч друзів і коханців, під час якої вони обговорюють філософські та політичні проблеми, читають вірші, грають музику, займаються спортом і просто танцюють. Таким методом культурного зіставлення Gucci залучають молодь з контркультурних груп, яку зазвичай можна зустріти на пляжі Venice в Каліфорнії.
Розміщенням сучасних молодих людей серед руїн цивілізації Мікеле створює сюрреалістичні і фантастичні композиції, які перегукуються з мистецтвом, що показує давньогрецькі і етруські зображення такого роду зібрань.
Перший стінопис дебютував у Мехіко, на проспекті Мічоакан, у районі Кондеса. Також арт-роботи з'явилися на Лафаєтт-стрит у районі Сохо на Мангеттені, на міланській Ларго-ла-Фоппе, недалеко від Корсо-Гарібальді, на Брик-лейн у Східному Лондоні, а також у Гонконзі в Ланькуайфон і Шанхаї у районі Цзінань.