"Gucci – це вечірка, на яку запрошено всіх", – саме таке гасло Алессандро Мікеле вибрав для своєї грайливої, розкутої і гедоністської рекламної кампанії до колекції Cruise 2020.
Вечірка Gucci – це радість і веселощі, це – фарс соціального життя. Для італійського модного Дому "вечірка" – це не просто слово або подія, а філософія і постійний стан: коли все можливо і не існує кордонів чи меж дозволеного. Одяг лейблу пропонує величезні можливості бути тим, ким хочеш, мати який завгодно вигляд, без будь-яких бар'єрів чи обмежень.
Нова рекламна кампанія Алессандро Мікеле прославляє ці ідеї. Вечірка на віллі, куди гості прибувають на лімузині або гелікоптері. Всі збираються разом біля басейну: рок-зірки, гламурні світські левиці, буржуазні леді, магнати і хіп-хоп виконавці. Уособленням такого калейдоскопу персонажів у круїзній рекламній кампанії стали Сієнна Міллер, Іґґі Поп, Бенедетта Барзіні і репер Gucci Mane.