Криза, спровокована пандемією COVID-19, стала тривожним дзвінком для індустрії моди й змінила думку багатьох дизайнерів про виробництво одягу, Тижні моди й навіть, здавалося б, непорушні традиції сезонності. Унаслідок великий модний лейбл класу люкс Gucci оголосив, що покидає розклад Тижня моди.

Тепер бренд показуватиме свої лінії тільки двічі на рік. "Я відмовлюся від зношеного ритуалу сезонності й шоу, щоб відкрити нову каденцію, близьку до мого виразного меседжу", — повідомив креативний директор Gucci Алессандро Мікеле в Instagram-акаунті бренду.
"Ми зустрічатимемося лише двічі на рік, щоб поділитися етапами нової історії, — написав Мекель. — Я хотів би відмовитися від атрибутики лейтмотивів, що колонізували наш колишній світ: Resort, Pre-Fall, весна-літо, осінь-зима. Я думаю, це застарілі слова, що втратили свою цінність. Ярлики безликого дискурсу, який втратив сенс".
У квітні про рішення покинути розклад Тижня моди в Парижі повідомив і французький модний дім Saint Laurent. Бренд заявив, що точно не дотримуватиме фіксованого календаря до кінця року.