Приміщення, в якому проходив показ Gucci в рамках тижня моди в Мілані, більше нагадував стерильну операційну. Затягнуті в лікарняну ПВХ бірюзу стіни, операційний стіл, протипожежні двері, надзвичайно яскраві лампи і пластикові стільці для всіх охочих спостерігати процес. Концепція подіуму за задумом головного дизайнера Алессандро Мікеле повинна була передавати гострі відчуття від акту створення нової особистості, за допомогою тканин і матеріалів.
Об'єктами натхнення для Алессандро Мікеле стали найрізноманітніші речі. Так, наприклад, в'язану балаклаву він підгледів в вінтажному лижному трикотажі, а маленький дракон на руках в однієї з моделей – це привіт з дитинства дизайнера і цитати з його особистої гри під назвою "Легенда про маленького дракона в банку" (Мікеле багато років тому організував пошук маленького дракона в своєму гаражі в Оксфордширі, Англія). За візуальні ефекти (дракони, відрізані голови і змію) на показі відповідали фахівці фабрики в Макінаріумі, яка виробляє спеціальні "продукти" на замовлення. "Алессандро несподівано звернувся до нас, ми не знали один одного, – сказав засновник фабрики Леонардо Кручано, – у нього були дуже чіткі уявлення про те, чого він хоче. Це було відмінне співробітництво; він справжній художник, зі справжньою пристрастю, фантазією, настільки сильною і надихаючою, що не може не штовхати вас вперед".
Шовковий шарф з принтом в "коники", зав'язаний моделям на волосся, та шкіряна сумка-мішок з фігурною дужкою та буквою G натхненні вінтажними ювелірними прикрасами Hattie Carnegie.
Весь показ можна побачити тут.