За словами нового дизайнера Дому, Клер Вейт Келлер, головними об'єктами натхнення у роботі над колекцією стали Японія з її магічними тканинами, а також вплив цієї країни на Юбера де Живанши. Цікава деталь – Клер є колекціонером старовинних кімоно. Тож кому, як не їй, створювати пуховики та спідниці схожі за кроєм на японський національний одяг і множинні оборки, що нагадують орігамі.
Від складної барокової естетики її попередника Ріккардо Тіші не залишилося і сліду. Однак, це не означає, що колекції стали простішими, навпаки, – роботи Вейт Келлер можна назвати легкою версією сучасного кутюра. Оманливо прості на перший погляд силуети, загорнуті в драматичні текстури тканин і декору. "Це те, у що я вірю: від простого повсякденного до абсолютно фантастичного і казкового", – підсумовує роботу над Givenchy Resort 2019 дизайнер.
Весь лукбук можна переглянути тут.