У знак свого захоплення японською культурою Джорджіо Армані вирушить у Токіо 24 травня, щоб представити круїзну колекцію 2020 року.
У японському місті дизайнер проведе своє перше шоу круїзної колекції, де будуть представлені чоловічі та жіночі лінії Giorgio Armani. Також шоу проведуть у Токіо у зв'язку зі святкуванням відкриття Armani Ginza Tower у модному торговому районі міста.
"Я радий, що повернувся в Токіо для повторного відкриття Armani Ginza Tower після його реконструкції: важливого проекту, який підкреслює мій зв'язок з Японією, країною, естетикою і культурою якої я завжди захоплювався", – сказав Армані.
До слова, свій зв'язок і ставлення до японської культури модний Дім підкреслював далеко не один раз. Італійський дизайнер вшановує японську культуру, наприклад, у межах кутюрного шоу Armani Privé 2015 року в Парижі. Прозорі стебла бамбука і листя рослини у вигляді принтів, вишивки та аплікацій – прикрашали одяг. Золоті мазки, натхненні японською каліграфією, доповнювали чоловічі куртки, трикотажні речі і верхній одяг у чоловічій колекції Emporio Armani сезону осінь-зима 2015/2016.
Вперше представлена 2007 року Armani Ginza Tower, що займає площу понад 6000 квадратних метрів на 12 поверхах і два підвальні поверхи, представляла колекції Giorgio Armani, Emporio Armani і Casa, а також перший в той час спа-центр бренду, італійський ресторан і бар Privé. Оновлене місце відкриється для відвідувачів 21 березня.
Варто зазначити, що Японія є популярною серед західних модних Будинків. Так, японська столиця була обрана Valentino минулого року для показу, що вперше об'єднав чоловічі і жіночі передсезонні колекції, а також кілька днів по тому свою першу колекцію для Dior Men представив Кім Джонс. 2017 року Louis Vuitton вирушив у Японію з круїзною лінією 2018 року, тоді він провів шоу в Кіото.