Український бренд FROLOV запускає унісексову лінію одягу

Назва нової лінійки STUD відсилає до американського сленгу — у перекладі це слово означає "сексуально привабливий чоловік". Також лінія STUD (від англійського studying) присвячена вивченню себе і власної сексуальності. Всі предмети з колекцій ідентичні для чоловіків і жінок, як і їхня розмірна сітка.

image

Колекція складається з трьох дропів. Перший дроп присвячений сорочці. До нього ввійшли штани, сорочки й піджаки, які повністю виготовлені із сорочкової тканини. Винятком стали лише дві моделі джинсів і шортів, де чорний і білий денім комбінуються з основною тканиною.

Допрем’єрний показ відеокампейну відбувся на кінофестивалі "Молодість". Його знімали під час подорожі креативного директора бренду Івана Фролова Америкою. У результаті стрит-кастингу Іван познайомився з різними моделями із шести штатів США. У розмові та інтерв’ю з ними дизайнер провів власне дослідження сексуальності й гендерної самоідентифікації, що стало основою відеокампейну STUD. Зрежисував відео Юрій Двіжон. Автори музики — Саша Злих і Володимир Забіяка.

"Кампейн STUD ми знімали в жовтні минулого року в США. У подорож узяли кілька валіз із колекцією й мандрували штатами в пошуках різних локацій і абсолютно різних людей. Самостійно проводили кастинг безпосередньо під час нашої подорожі, і знаходили моделей для знімання в різних містах Америки: Сан-Франциско, Лас-Вегасі, Нью-Йорку, Лос-Анджелесі, Джошуа-Трі. У процесі знімання запитували моделей, що визначає їхній гендер, як одяг впливає на самовизначення. Найцікавіші моменти й відповіді ввійшли до нашого основного кампейну. З повними версіями інтерв’ю можна буде ознайомитися впродовж виходу наших дропів на офіційних інтернет-майданчиках бренду", — сказав Іван Фролов.

Популярне на VOGUE