Як і багато інших кутюр'є в розкладі цього тижня, Viktor & Rolf випустили колекцію з великою кількістю квіткових мотивів. Різнобарвні маргаритки на туніках, яскраві смугасті блейзери й "колонні" сукні з графічними візерунками – всі речі, запропоновані Віктором Хорстінгом й Рольфом Снореном були зроблені з благородного атласу всіх кольорів веселки.
У порівнянні з тим, що дизайнери робили раніше, концепція нової колекції здається легшою і простішою. Але як дует пояснив за лаштунками, після кількох сезонів роботи з переробленими тканинами, покладене на себе обмеження стосувалося їхнього інтересу до свідомого дизайну. Якщо вони хотіли зробити принт або вишивку, їм доводилося переосмислити можливості тканини.
Використання кольору не було випадковим. Це допомогло привернути увагу до майстерності дизайнерів. Але чому королівський атлас? "Для нас це немов ікона кутюра", – розповів Снорен і додав, що це не справжній шовк, а технічний замінник з Японії. "Тканина виявилася більш універсальною, ніж я очікував".
Одного разу Чарльз Імз сказав: "Дизайн багато в чому залежить від обмежень". Саме завдяки стримуванню схильностей до вибухових об'ємів, деталей і якоїсь драми, Віктор і Рольф створили дуже привабливий і сучасний кутюр. І, попри сюрреалістичні квіткові маски і місце показу, меседж був очевидним: ми всі просто різні форми одного і того ж матеріалу.
Читайте також: