Головний взуттьовик Louis Vuitton Фабріціо Віті знає, які туфлі хоче жіка, – і вже другий сезон поспіль робить їх під власною маркою
На іншому кінці дроту – Фабріціо Віті, людина, яка очолювала взуттєвий напрямок Prada і Gucci, а тепер продовжує кар'єру в Louis Vuitton. У минулому сезоні він запустив власну марку і розповідає мені, що назвав зимову колекцію Violets – тому що любить пісню Біллі Голідей Violets For Your Furs, а його батько 45 зим поспіль дарував його мамі букет фіалок до Дня закоханих. Знову виявляється, що геніальне – просто. Віті не претендує на те, щоби зламати систему, не називає хитромудрих джерел натхнення, а креативний директор московського ЦУМ Наталія Гольденберг вже встигла зізнатися в коханні до його туфлів у недавньому інтерв'ю Vogue UA.
Чарівність Віті полягає в тому, що він дійсно любить жінок. Про це – і спокусливо вигнуті балетки, і туфлі на масивних підборах не вище 6 см, прикрашені квітами зі шкіри, і улюблена модель Фабріціо – гостроносі ботильйони з вохрової замші і чорної полірованої шкіри з гумовими бантами. У Louis Vuitton йому потрібно красиво "взути" всіх жінок на землі, а в Fabrizio Viti можна дати волю почуттям: згадати маму – типову італійку зразка 1950-х, улюблених актрис французької нової хвилі Катрін Денев і Бріжіт Бардо, а також подумати про своїх подруг і колег – реальних жінок, які багато працюють і хочуть, не перевзуваючися, йти з офісу прямо до бару. Бізнес-партнери Віті – головний редактор журналу System Алексія Нідзельські, що відповідає за піар, та її невістка Жизела Нідзельські, що займається комерцією, – носять його манірне взуття з джинсами Junya Watanabe, та Фабріціо подобається елемент несподіванки. "У будь-якої мелодії повинен бути переломний момент. Громіздкий каблук, каучук, чорний кант – щось повинно порушувати гармонію", – каже дизайнер, який отримав від Марка Джейкобса прізвисько Девід Коперфілд – за вміння читати думки.
Текст: Соня Кваша
Фото: Robin Galiegue
Стиль: Louis Portejoie
Модель: Marina Damjanovic
Читайте також: