Перестановки і заміщення в модній індустрії тривають. Тепер новини прибули з Парижа – Феліпе Олівейра Баптіста залишає посаду креативного директора Lacoste. На цій посаді Олівейра пропрацював вісім років, що за сучасними мірками вважається справді великим терміном. Колекцію сезону весна-літо 2019 створить команда дизайнерів бренду. З чуток, керівництво Lacoste вирішило сфокусуватися на головному – випуску спортивного одягу, який є основою ДНК марки.
Нагадаємо, що Lacoste – це дітище професійного тенісиста, винахідника і вигадника Рене Лакоста, що увійшло в історію моди завдяки логотипу у вигляді зеленого крокодила на спортивному поло – у впізнаваності він, мабуть, може змагатися зі здвоєним С у Chanel і в'язкою "Касандра" у Saint Laurent. Минулого року бренд відсвяткував 85-річний ювілей.
Про свою роботу Феліпе Олівейра Баптіста розповідав: "Сьогодні ритм життя дуже напружений. Люди шукають комфорту, тому одяг для спорту став важливою частиною повсякденного гардероба. Мені, як дизайнеру, цікаво ламати стереотипи і робити спортивний одяг модним, причому не просто зручним і красивим, але і доречним всюди і завжди".