Prada представили нову рекламну кампанію сезону осінь-зима 2021/2022, у якій головним дослідженням стали почуття й емоції. Знімки для кампейну, який представляє жіночу й чоловічу колекції авторства Міуччі Праді й Рафа Сімонса, зробив Девід Сімс, а креативним директором був Фердинандо Вердер.

Кожне зображення — це фрагмент незалежного оповідання, але представлені серіями й розміщені поруч, ці світлини створюють нову абстрактну історію, яка має емоції. Рекламна кампанія присвячена зображенню не тільки зовнішнього вигляду Prada, а й емоційного складника бренду.
Восени рекламна кампанія "оживе" завдяки безлічі експериментальних активацій, що охоплюють цифрове й фізичне життя, представлене крізь призму бачення Prada, і кине виклик тактильності, чуттєвості та емоціям.