Український бренд Etnodim запустив благодійний проєкт до річниці Революції на граніті, покликаний підтримати ЗСУ і водночас нагадати українцям про наш шлях до Незалежності. Бренд створив дві стрічки: червоного і синього кольору, із символічним написом "Воля" – саме такі, які носили учасники протесту 32 роки тому.
У жовтні 1990 року закінчилася Революція на граніті – перша українська революція новітнього часу, яку порівнюють зі студентськими протестами у Франції 1968 року. Це був жовтень перемін. З 3 по 18 жовтня молодь з усієї України протестувала проти проросійського напрямку для нашої держави та підписання союзного договору. Крім голодування, яке тривало понад два тижні, студенти вперше перекрили рух транспорту в Києві та навіть прагнули зайти до Верховної Ради – а коли міліція планувала розгін, кияни вийшли на вулиці й стали живим щитом для молоді. Прямим наслідком київських протестів була відставка голови Ради Міністрів УРСР та виконання низки вимог мітингувальників. Ці акції та голодування відіграли важливу роль у становленні незалежності України.
У цей період один із учасників революції написав на аркуші "Майдан Незалежності" і закріпив його у наметовому містечку, де студенти голодували, хворіли, але трималися один одного й власної мети. Можна вважати, що саме тоді площа Жовтневої революції стала Майданом Незалежності. Учасники Революції на граніті створювали плакати з такими слоганами: "Я згоден покласти життя на вівтар вільної України", "Борці за правду і свободу – ви гордість рідного народу", "Союзний договір – це тюрма для України". А ще, голодувальники носили саморобні білі стрічки з патріотичними фразами.
Аксесуари доступні до придбання на сайті Etnodim та в київському магазині бренду. Вартість однієї такої стрічки – 1200 грн. Всі кошти із продажу команда передасть Збройним Силам України, що підтримати захисників та захисниць України, які борються за нашу незалежність сьогодні.