Джозеф Фонт, креативний директор іспанського бренду Delpozo, йде зі своєї посади, яку займав останні 6 років. Він очолив перезапуск марки, заснованої 1974 року Хесусом дель Позо і повністю викупленої 2011 року компанією Grupo Perfumes y Diseño. За цей час дизайнер з бекграундом в архітектурі зміг зробити з марки один з найцікавіших брендів.
"Джозеф Фонт був ключовою фігурою в перезапуску Delpozo. За останні шість років він допоміг відродити і переосмислити спадщину Хесуса. Я дякую йому за лояльність і за його участь в першому розділі Delpozo", – сказав президент компанії і власник групи Perfumes y Diseño, Педро Тролес.
Фонт же повідомив про свій відхід в соціальній мережі Instagram. "Я дуже пишаюся тим, чого ми досягли за ці короткі шість років, – заявив дизайнер. – Я хочу подякувати своїй талановитій команді, яка була прихильна справі з самого початку цієї подорожі". Хто займе місце Фонте поки невідомо.