Gucci заявили про запуск екологічної лінійки Off The Grid — першої колекції креативного директора Алессандро Мікеле, створеної в межах ініціативи стосовно циклічного виробництва Gucci Circular Lines. Нова лінійка показує постійне прагнення модного Дому генерувати позитивні зміни для людей і планети. У зніманні взяли участь продюсерка, авторка й активістка Джейн Фонда, гітарист і актор Міяві, еколог і дослідник Девід де Ротшильд, співак і автор пісень Lil Nas X, а також виконавиця, композиторка й музична продюсерка King Princess.
Колекція Gucci Off The Grid створена з огляду на вимоги екологічної стійкості та дбайливого ставлення до довкілля. У колекції використано перероблені органічні матеріали на основі біо- й стійких джерел, зокрема й ECONYL і регенерований нейлон, виготовлений з нейлонових відходів. Лінійка Off The Grid містить багаж, аксесуари, взуття й унісекс-одяг.
У рекламній кампанії міські жителі будують дерев’яний будиночок, який розміщується в самому серці сучасного мегаполісу. Так, Алессандро Мікеле хотів передати контраст між двома поняттями — урбаністичним життям і насолодою від перебування на природі. Креативний дизайнер Gucci довірив знімання й ролик фотографу й режисерові Гармоні Коріну.
"Ця колекція — результат командної роботи. У кампанії також проглядає ідея діалогу між людьми, що будують щось нове. Я думаю, що ми могли б збудувати сільський будиночок у центрі міста всі разом, як діти, що грають у парку. Тому що всім нам потрібно збудувати цей будинок і зрозуміти, що наша планета є навіть там, де, здається, її немає або вона далеко", — поділився дизайнер.