Американський бренд Coach представив нову рекламну кампанію сезону осінь-зима 2020/2021. Головною героїнею осіннього кампейну, присвяченого сімейним цінностями, стала амбасадорка бренду Дженніфер Лопес. У зніманні #CoachFamily разом зі співачкою взяли участь її мама Гваделупе Родрігес і діти — близнюки Емма й Макс Муньїси. Кампанія уособлює історії єдності, тривалі стосунки й силу сучасних сімей. Фотограф Раян Макгінлі закарбував Джей Ло разом із сім’єю за обіднім столом у полі, звідки відкривається мальовничий гірський пейзаж. Родина вдягнена в шкіряні й дуті куртки, трикотажні затишні образи, комбінезони та светри. Знімки вийшли веселі, безтурботні, що виражають всеосяжне визначення сім’ї.
"Coach дав мені змогу поміркувати про любов трьох поколінь і оцінити щастя, яке я маю. Такого року, як цей, коли навколо нас стільки хаосу, змін і невизначеності, сім’я — це постійне джерело любові й світла одне для одного. Я ніколи не відчувала такої близькості зі своєю родиною, ніколи так не залежала від неї й не потребувала її, як нині", — прокоментувала співпрацю Лопес.
У глобальній рекламній кампанії Coach Family також узяли участь модель Кіко Мізухара, актриса Енді Ян і баскетболіст Джеремі Лін. Кампейн у вигляді серії нефільтрованих кадрів і фільму, натхнених домашніми відео, втілює незаперечний дух оптимізму, інклюзивності та головну місію — надихати людей і бути вірними собі. Упродовж сезону рекламний кампейн поповниться знімками нових героїв, що уособлюють дух єдності й сімейні цінності. Coach також представив відео й мініфільм, у яких Лопес міркує про сім’ю.