Ексклюзив: Дуа Ліпа про свій стиль та знімання в рекламній кампанії Chanel 25

Одразу після того, як Дуа Ліпа з’явилася в першому ряду на показі Chanel Haute Couture весна-літо 2025 у Парижі, Vogue ексклюзивно представляє її дебют як обличчя нової сумки модного Дому — Chanel 25. У рекламній кампанії співачка танцює, біжить і співає на вулицях Нью-Йорка під саундтрек із хіта She Drives Me Crazy гурту Fine Young Cannibals (1988).

Ця модель є прямою спадкоємицею легендарної сумки 2.55, яка навіть через 70 років залишається однією з найбажаніших у світі. Chanel 25 відповідає сучасному ритму життя: вона виготовлена з м’якої, легкої стьобаної шкіри, а середні та великі розміри доповнені зручним клатчем, який можна носити окремо, залежно від нагоди.

Стосунки Дуа Ліпи з Chanel розпочалися ще у 2018 році, коли, тоді ще висхідна зірка, вона вибрала одяг цього модного Дому для виступу в Grammy Museum у Лос-Анджелесі. Як тоді зазначав Vogue, на комусь іншому цей маленький білий светр із кардиганом міг би виглядати надто стримано, але Ліпа, відома своїм еклектичним стилем, додала йому характеру за допомогою поясного ланцюжка та чокера Chanel. П’ять років потому, у 2023 році, вона з’явилася в трьох образах цього бренду на Met Gala, присвяченого Карлу Лагерфельду. А нещодавно, у листопаді 2024 року, її тур Radical Optimism стартував в Азії з кастомними образами від Chanel — серед них чорні та білі комбінезони, розшиті лелітками, з плісированим тюлем і твідовими облямівками, а також смокінгова сукня з тюлю, розшита білими лелітками та чорними шкіряними деталями.

Дуа Ліпа на шоу Chanel Haute Couture весна-літо 2025

Після показу Chanel цього тижня Ліпа відпочивала у VIP-зоні та поділилася думками про свою любов до кольорів, першу покупку Chanel і те, яка Chanel 25 стала її фаворитом.

Vogue: Колекція Chanel Haute Couture весна-літо була справжнім святом кольорів і нових ідей. Які у вас враження?

Дуа Ліпа: Я була в захваті, і, здається, моделі теж отримували справжнє задоволення від одягу, в якому дефілювали. Колекція була яскравою, веселою. Особливо мені сподобалася ніжно-жовта сукня-сорочка. Це сукня, у якій я можу себе уявити. Вона крута, майже рок-н-рольна. В ній є баланс між образом для дня і ночі. А ще мені дуже сподобалася червона сукня з чорним поясом. Думаю, я б доповнила її грубими чоботами, щоб надати всьому вбранню трохи гостроти. Твідові образи теж були чудові, але відчувалися зовсім інакше.

Ваш стиль часто описують як еклектичний. А як би ви його охарактеризували самі?

Просто… веселий. Так, він еклектичний, але головне — це комфорт. Я ніколи не планую свої образи заздалегідь, все залежить від настрою. Найчастіше це хороші джинси, а все інше — вже імпровізація. Для мене сумка чи куртка — це найголовніші елементи гардероба.

Як ваші корені впливають на ваш стиль?

Я багато подорожувала в дитинстві: жила в Лондоні, потім у Косові, а потім знову повернулася до Лондона. Думаю, це навчило мене адаптуватися й експериментувати з різними стилями. Це впливає на все: на мою музику, мою роботу, те, як я одягаюся. Я не дотримуюся одного конкретного стилю, мені подобається пробувати нове, навіть якщо це щось неочікуване. Для мене немає нічого надто сміливого — я готова до експериментів. Я точно не людина уніформи.

Що для вас означає стати частиною сім’ї Chanel?

Це неймовірно. Коли я підписала свій перший контракт у 2014 році, я звільнилася з ресторану, де працювала, і, отримавши перший великий чек, одразу пішла в Chanel. Моєю першою покупкою стала Boy Bag — тоді вона була мегапопулярною. Я так собою пишалася! Потім придбала шкіряний рюкзак. Для мене це був не просто модний аксесуар, а символ незалежності. І зараз ця кампанія для мене — знак того, що я пройшла повний шлях.

Дуа Ліпа в рекламній кампанії Chanel 25

Яку Chanel 25 ви обрали для себе?

Я точно фанатка великих сумок — у них я ношу все своє життя. Люблю носити їх навіть увечері, бо завжди хочу бути готовою до всього. Якщо моїм друзям щось потрібно, я завжди можу допомогти. Я обожнюю Chanel 25, бо вона стильна, універсальна і вміщує все необхідне.

Який розмір і колір вам подобаються найбільше?

Чорний — це класика, він пасує до всього, але зараз мій фаворит — срібний. Я отримала її кілька днів тому, і вона вже заповнена моїми речами. Це сміливий вибір, і тепер ця сумка — мій щоденний вибір.

Розкажіть про зйомки кампанії.

Ми дуже весело провели час. Я обожнюю бігати вулицями Нью-Йорка! Працювати з режисером Гордоном фон Штайнером було фантастично — він просто сказав: "Роби, що хочеш, розважайся". Ми танцювали, я почувалася дуже вільно та легко. Це як на сцені: я заряджаюся від енергії публіки. Думаю, у відео це чудово передається.

Як ви застосовуєте концепцію "радикальний оптимізм" (Radical Optimism — назва альбому співачки. Прим. ред.) у житті?

Просто приймаю все, що приходить. У житті завжди будуть злети й падіння. Головне — зберігати позитивний настрій і вчитися навіть на складних моментах. Найбільше ми зростаємо за межами зони комфорту.

Чи знаходите ще час просто насолоджуватися шопінгом?

Це залежить від міста. У Токіо, Парижі та Нью-Йорку я обожнюю ходити магазинами. В інших містах я більше шукаю ресторани, музеї або цікаві місця для відпочинку.

То ви подорожуєте з легкістю?

Усе необхідне — в одній сумці.

Популярне на VOGUE