Домінік Фантачіно про те, яким буде H&M в Україні

18 серпня в Україні офіційно відкрився перший магазин шведського модного ритейлера H&M. Генеральний директор H&M в Україні, Домінік Фантачіно, розповіла Vogue.ua про всі плани бренду в Україні.

imageДомінік Фантачіно
Про шлях H&M в Україну

Ми дуже раді і схвильовані з приводу відкриття магазину в Україні. Адже ми бачили величезний інтерес з боку українців до цієї події. У H&M вже є магазини в 69 країнах. І, зважаючи на економіку і рівень життя в Києві, вважаємо, що саме зараз той момент, щоб з'явитися в Україні. Ми впевнені в успіху. До того ж, у нас є всі підстави вважати, що прихід H&M підвищить конкурентність на ринку модного ритейлу, від чого виграє тільки покупець.

Перший магазин H&M в Україні

Мені подобається, що в Україні ми відкрили дуже великий магазин, і у нас є можливість представити всі колекції, в тому числі для майбутніх мам і спортивну. Є ще і деякі косметичні продукти, але їх небагато, так як вони підпадають під різні обмеження. Ми поки працюємо над цим.

Крім одягу і аксесуарів в Україні також представлена колекція H&M Home
Про ініціативу обміну одягу

Ідея полягає в тому, що ви можете принести будь-який одяг, який ви більше не хочете носити, в магазин і здати його. Це може бути будь-який бренд, будь-який вид тканини. Ви можете привезти непотрібні вам речі і отримати сертифікат на 40 гривень при покупці від 300 гривень, які ви можете використовувати одразу для покупки в H&M. Ми дійсно хочемо внести зміни в середовище сталого розвитку моди. Для нас дуже важливо мати своє розуміння майбутнього. Ми хочемо використовувати розмір і масштаб компанії, щоб змінити індустрію моди в кращу сторону. Я думаю, що ця ініціатива дійсно крута. Ми можемо дати друге життя одягу. З 2013 року ми зібрали майже 18 000 тонн одягу для переробки.

H&M Conscious – лімітована колекція, зроблена з органічної та переробленої сировини
Про нову колекцію H&M

Ми хочемо, щоб всі наші колекції були представлені по всьому світу. Зараз в Україні представлена жіноча колекція, кілька ліній, чоловіча, спортивна і дитяча. 6 вересня в київському магазині буде також представлена лінія H&M Studio. У ній відчувається натхнення 1950-ми, "Твін Піксом" Девіда Лінча.

Домінік Фантачіно

До того ж, у неї дуже гарна якість. Вона розроблена спеціально запрошеним дизайнером в Стокгольмі. Ми хочемо зробити моду доступною для всіх, тому у нас дуже конкурентоспроможні ціни. Ми вітаємо всіх в H&M і вважаємо, що дуже важливо, щоб кожен міг мати можливість сформувати свій особистий стиль. Мені подобається, коли люди відчувають себе різними.

Про розвиток H&M в Україні

Наступний магазин відкриється в київському SkyMall вже в жовтні. Звичайно, ми розглядаємо різні локації, але на цьому етапі ми поки вивчаємо можливості відкриття магазинів в інших українських містах. Україна – великий ринок, але нам потрібен час, щоб вивчити його ретельніше.

Домінік Фантачіно
Про колаборацію з Moschino

Кожна співпраця вирізняється і кожна з них цікава. Ми дуже схвильовані з приводу співпраці з Джеремі Скоттом і Moschino. Ви побачите, ця колекція присвячена золотій логоманії. Вона натхненна дуже різними персонажами, яких любить Джеремі. Будуть принти зі спеціальної співпраці з MTV. І буде багато італійського гламуру. Колекція приголомшлива. В Україні вона з'явиться в той же день, як і в інших магазинах H&M – 8 листопада.

Джіджі Хадід в образі з колекції H&M x Moschino
Про улюблену колаборацію H&M

Я їх всіх люблю. Кожне співробітництво – це нове приємне хвилювання, починаючи від першого з Карлом Лагерфельдом. У кожній колекції дуже багато крутих речей, кожна колекція – це щось нове і незвичайне.

Спільна колекція Карла Лагерфельда і H&M
Про запуск інших брендів H&M в Україні

Поки у нас немає такої інформації. Поки ми дуже задоволені, що відкрили H&M і H&M Home.

Про співпрацю з українськими інфлюенсерами

Загалом, це корисно для маркетингу, це зміцнює позиції бренду. Тому, звичайно, ми використовуємо різні медіа-прийоми, і нам подобається співпрацювати з місцевими знаменитостями. Сьогодні мода – це різноманітність та індивідуальність, а місцеві блогери та інфлюенсери відчувають Україну набагато краще, ніж будь-яка запрошена зірка. Наприклад, ми вже співпрацювали з Машею Тимошенко і Анею Погребняк. В майбутньому продовжимо співпрацювати з іншими. Це дуже важливо в світі, в якому все відбувається через силу особистості і персонального бренду.

Домінік Фантачіно

Популярне на VOGUE