Карантин став поштовхом до розвитку онлайн-тренувань, щоб хоч якось підтримувати фізичну активність у чотирьох стінах. Однак для багатьох заняття вдома стали ще більшим стресом, бо немає прагнення зробити вправи краще за всіх у групі, а без чуйного спостереження тренера зникає мотивація. Зміцнити її можна, придбавши нову спортивну форму, яка і настрій поліпшить під час селфі в дзеркалі, і стане ще одним мотиватором устати зайвий раз із дивана.
Новина про те, що Вікторія Бекхем об’єднається з Reebok, торік утішила і шанувальників британки, і фанатів цього спортивного бренду. Зовсім недавно вони випустили вже третю спільну колекцію, просякнуту духом 90-х і натхнену серф-культурою Каліфорнії. До неї увійшли як ідеальні толстовки на щодень, так і різноманітні лосини, спортивні топи, шорти для бігу та аксесуари, виготовлені в гарному бежевому кольорі. Вражає й технологічна сторона колекції — почуватися комфортно під час домашнього тренування або прогулянки в безлюдному лісі допоможуть повітропроникна бавовна, японський фліс, а також матеріали, що виводять зайву вологу й захищають від прямих сонячних променів.
Остання колаборація H&M була присвячена спорту. Шведський ритейлер зробив її разом з брендом з Австралії P.E Nation, відомим своїм одягом для активного способу життя та спорту. Завдяки впізнаваним силуетам P.E Nation колекція легко поєднує в собі функціональність і вуличний стиль. Великі логотипи й кольорові вставки грають на контрасті з еластичними поясами й змійками. Спортивний одяг, худі, футболки та спідниці виготовлені з матеріалів з меншим впливом на довкілля, включно з органічною бавовною й переробленим поліестером.
Ще одна гучна й бажана спортивна колаборація — Balmain x Puma, в одязі якої більше хочеться піти на вечірку, ніж виконувати вправи на килимку. Але саме нова форма із цієї колекції може стати тим самим чарівним мотиватором, який змусить тренуватися ще старанніше. Перша частина колекції натхнена боксом, а серед її хітів — кросівки з позолоченою фурнітурою, металізовані топи з "обірваним" краєм і вільні шорти на гумці.
Для прихильників пілатесу, йоги й усіляких розтягнень знахідкою стане український бренд Norba, який робить ставку на екологічність і мінімалістичність. По-перше, весь одяг марки зшито з італійського нейлону, виготовленого з океанського сміття, рибальських сіток і відрізків непотрібних тканин. Водночас регенерований нейлон можна переробляти необмежену кількість разів без шкоди довкіллю. Лаконічність бренду виражається у використанні чистих однотонних кольорів, а різноманітність форм топів, велосипедок і легінсів допоможе підібрати свій унікальний комплект і в разі потреби доповнити його річчю в цьому ж відтінку.
Канадський бренд TWENTY MONTREAL точно оцінять шанувальники мистецтва. Його остання колекція називається Pollock і відразу ж відсилає до робіт художника Джексона Поллока. Однак упізнаваний принт — не єдина перевага марки. Всі свої речі, а також матеріали вона виготовляє на власній фабриці в Канаді, що дає змогу контролювати весь процес створення. У своїх колекціях креативний директор бренду Девід Гельвані робить ставку на поєднання позачасового дизайну й бездоганної якості, щоб кожна куплена річ не набридала і її можна було носити якомога довше.