Несподівана Сицилія, майбутнє, засноване на традиціях, контрасти, що дають життя новим можливостям, — усе це є в кадрах рекламної кампанії Dolce & Gabbana осінь-зима 2021/2022. Цього разу творчий дует Стефано Габбани й Доменіко Дольче довірив знімати кампейн відомому фотографові Юргену Теллеру.
У рекламній кампанії ми бачимо деконтекстуалізовані місця, позачасові простори, у яких живуть хлопчики й дівчатка, що завдяки стилю висловлюють свою рішучість, характер та ідентичність. У колекції осінь-зима 2021/2022 мирно сусідять минуле і майбутнє, класичні техніки шиття й нові об’єми та матеріали, любов до Італії й інстинкт до інновацій — усі ці елементи завжди були частиною ДНК модного Дому Dolce & Gabbana й сьогодні знову набувають форми, переосмисленої унікальним естетичним баченням Юргена Теллера.
Бренд також розмістив на своїй сторінці в Instagram новий рекламний відеоролик з цікавим звуковим супроводом, над яким працював сам фотограф, шукаючи натхнення на знімальному майданчику.