У межах діяльності конгломерату LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, спрямованої на те, щоб допомогти в постачанні масок медичному персоналові на період кризи через коронавірус, Dior знову відкрив майстерню Baby Dior для виробництва масок.
Французький модний Дім повідомив, що фабрика Baby Dior у Редоні (французький регіон Бретань) почала виробляти маски у вівторок, 31 березня. Нагадаємо, LVMH пообіцяла замовити 40 мільйонів масок у китайського промислового постачальника для розв’язання проблеми браку масок у французьких лікарнях. Крім того, компанія переобладнала свої підрозділи з виробництва парфумерії й косметики для виробництва й розповсюдження великої кількості водно-спиртового гелю.
Тим часом Kering заявила, що купить 3 мільйони імпортованих китайських хірургічних масок, які вона надасть французьким службам охорони здоров’я. Її бренди Balenciaga і Yves Saint Laurent також виробляють маски.
Також до ініціативи з виробництва масок прилучився бренд Carhartt, який зобов’язався надати 2,5 мільйона масок і 50 000 медичних халатів. Carharrt, у якому працює 5500 осіб у всьому світі, зосередиться на виробництві в США.
Також у Сполучених Штатах через кризу почнуть виробляти дезінфекційні гелі для рук. Цим опікуватиметься засновниця Kylie Skin — одна з лінійок б’юті-імперії Kylie Cosmetics — Кайлі Дженнер. У зв’язку з таким рішенням виробництво іншої косметичної продукції Kylie Cosmetics буде тимчасово зупинено.
Ще одна американська косметична компанія, яка прилучилася до боротьби проти коронавірусу, — Estée Lauder, яка пожертвувала $ 2 млн в організацію "Лікарі без кордонів". Також компанія передала кошти на підтримку Нью-Йоркського фонду боротьби проти коронавірусу й на допомогу таким китайським організаціям, як Give2Asia, Товариство Червоного Хреста, Шанхайський благодійний фонд і Фонд розвитку жінок Китаю. Крім того, Estée Lauder запустила виробництво антисептиків.