Український бренд RITO не встояв перед чарівністю клітинки в новому сезоні, присвятивши їй нову весняно-літню колекцію.
Графіка цього вже класичного принта задала настрій всій колекції – лаконічні силуети і чисті лінії лише додатково підкреслили строгий характер клітинки. Однак трикотаж, ключовий для RITO матеріал, все одно пом'якшив її настрій. Свою частку м'якості надала колекції ійобрана колірна гама в відтінках бежевого і пудрового в поєднанні з чорно-білою класикою.
У RITO розповідають, що одним із джерел натхнення для них стали легендарні двійки Chanel, що стали справжньою паличкою-виручалочкою для ділових, але модних дівчат середини ХХ століття. RITO ж готовий прийти на допомогу вже сучасним модницям, які цінують комфорт і якість.