Якщо хтось і знає, як залучити молоде покоління покупців, то це саме людина, яка першою перетворила толстовки у предмети розкоші. Ріккардо Тіші, який посів позицію креативного директора Burberry минулого року, вже приносить компанії дивіденди: як тільки його дизайни з'являють у продажі, зі швидкістю світла набувають статусу sold out.

Незважаючи на те, що Тіші всіляко сприяє різноманітності в компанії і орієнтується на молоду аудиторію, він не забуває про спадщину бренду і працює з архівами, щоб задовольнити потреби всіх груп покупців. Так, у його новій колекції легко відстежується кілька умовних категорій: буржуазія, панки, діти вулиць і містяни.
Від класичних шовкових блуз, знакових бежевих пальт і тренчів, елегантних костюмів і спідниць-олівців до металевої бахроми, окантувань у формі пружин, пуховиків зі шлейфами і оксамитових капюшонів – колекція сезону осінь-зима 2019/2020 врівноважено деконструйована.
Переглянути всю колекцію Burberry осінь-зима 2019/2020.