Даян Кітон — ветеранка ток-шоу. Впродовж своєї разючої кар’єри актриса зустрічалася з Девідом Леттерманом, Джиммі Кіммелом та іншими телеведучими. Попутно вона завжди демонструвала сміливі образи, демонструючи свою любов до строгих форм, драматичних капелюшків і чорно-білих ансамблів. У той час як інші голлівудські актори часто використовують блиск і гламур для появи в пресі, Кітон завжди була вірною своєму химерному образу в стилі чоловічого вбрання, незалежно від випадку.
Тож не дивно, що Gucci запросили її для участі в новій кампанії Gucci Beloved, натхненій ток-шоу. Світлини авторства режисера Гармоні Коріна представляють чотири найпопулярніші моделі сумок лейбла, зокрема й Dionysus і Jackie 1961. Креативний директор бренду Алессандро Мікеле відтворив ток-шоу з Джеймсом Корденом у ролі ведучого під назвою Beloved Show. Він також залучив голлівудських селебриті як запрошених зірок, серед яких Дакота Джонсон, Серена Вільямс, Гаррі Стайлс, Аквафіна і Сієнна Міллер.
Образ Кітон, безсумнівно, вирізняється. Актриса вдягнена в коричневий брючний костюм із чоловічого плеча й червоний берет, а аксесуаром слугує сумка Horsebit 1955 з монограмою Gucci. "Алессандро Міккеле не тільки талановитий і чудовий, мені подобається його бачення і м’який характер, — розповідає Даян Кітон про знімання рекламної кампанії. — Я також маю сказати, що працювати з Джеймсом Корденом було дуже приємно".
Над рекламною кампанією працювали:
Creative Director: Alessandro Michele
Art Director: Christopher Simmonds
Photographer & Director: Harmony Korine
Make-up: Thomas De Kluyver
Hair: Paul Hanlon
Текст: Christiane Allaire
За матеріалами vogue.com.