28 січня видавництво Condé Nast International оголосило про запуск Vogue Business – нового видання для ділових ЗМІ, що пропонує глобальний погляд на індустрію моди, краси і розкоші.
Незважаючи на те, що Vogue Business містить у назві "Vogue", видання працює, як окрема організація з незалежною редакційною групою і власним голосом.
Vogue Business, оснований на фактах і даних, заповнює прогалину на ринку для тих, хто приймає бізнес-рішення, від стартапів до генеральних директорів. Редакційна група висвітлює матеріали, у яких перетинаються мода і суміжні галузі, перш за все, технології – рушій змін у модному бізнесі.
"В умовах консолідації засобів масової інформації запуск нового глобального видання – рідкість", – каже Вольфганг Блау, президент Condé Nast International. "Ніхто у світі не наймає більше fashion-журналістів у різних місцях, ніж ми. Наша глобальна мережа, яка налічує понад 800 журналістів, цифрових редакторів і ресерчерів, занурена в актуальні модні тенденції на всіх населених континентах, що надає команді Vogue Business доступ до безпрецедентної інформації і знань – від локальних fashion-тенденцій до змін у виробництві, навчанні, технології та розповсюдженні".
Редактором Vogue Business стала Лорен Індвік – досвідчений журналіст у сфері моди і бізнесу, колишній головний редактор Fashionista.com. Протягом останніх двох років вона очолювала лондонську новинну групу Vogue International, співпрацювала з командами Vogue по всьому світу.
"Ми застосовуємо новий глобальний, візуальний і керований даними підхід до журналістики, – говорить Лорен Індвік, головний редактор Vogue Business. – Наша журналістика розроблена для максимального впливу та доступності, що дає змогу легко зрозуміти ключові ідеї з першого погляду, і дати можливість приймати рішення, які сприятимуть зростанню бізнесу і кар'єри".
У сучасному цифровому медіасередовищі нові публікації часто починаються з веб-сайту. Коли в Condé Nast International вирішили запустити Vogue Business, вони зробили ставку на розсилку задля глибшої взаємодії з обраною аудиторією широкого охоплення.
Vogue Business представляє новий спосіб запуску продуктів для Condé Nast. Розроблений з самого початку як глобальний продукт, він був створений із застосуванням інкубаторної моделі гнучкої розробки та постійних експериментів з бета-користувачами відразу на 29 ринках.
"Завдяки нашій методиці розробки ми добре розуміємо нашу аудиторію, ретельно вивчаємо її і постійно працюємо з відгуками читачів", – каже Сіара Бірн, директор з розвитку бізнесу Condé Nast International.
Ключові напрямки, з якими працює редакція:
- Аналіз тенденцій в індустрії моди, від дизайну і виробництва до маркетингу, поширення, демонстрації продукції та пошуку талантів.
- Вплив світового ринку, від кліматичних змін до геополітики, на індустрію.
- Культурні моделі і зрушення, які впливають на роздрібну торгівлю і навпаки.
- Як технологічні та наукові досягнення будуть визначати способи виробництва, просування та продажу продукції.