Показ першої колекції Еді Слімана для Cеline відбудеться вже цієї п'ятниці, 28 вересня в Палаці Les Invalides, і на цей момент це шоу є одним з найбільш очікуваних в сезоні весна-літо 2019 року. В ексклюзивному інтерв'ю журналісту щоденної французької газети Le Figaro, Лоуренсу Бенаму, дизайнер, який вкрай рідко зустрічається з представниками преси, розповів, яким він бачить новий Cеline.
"Я радий повернутися до французького Будинку зі своїми традиціями в професії, – сказав Сліман. – Париж дуже специфічне місто, коли справа стосується "ручної праці ", але воно до того ж неймовірно шикарне. Крім віртуозності ательє, це ж ще й спосіб життя, стан розуму, спосіб роботи, безпосереднє розуміння творчого процесу, особливе почуття, яке можна знайти тільки в Парижі".
"Може здатися, що я таким чином "означаю" територію, але все зовсім навпаки, – розповів дизайнер, та додав, що видалення аксанта це його спосіб "повернути церкву в центр села". Сліман пояснює зникнення невеликого елемента "установкою елементів мови, вкорінених в первісну історію Будинку і його основи і тим, що він повертає логотип до архітектурного і графічного вирівнювання, яке має важливе значення для проекту". Еді вважає, що завжди є яскраві реакції на логотипи, тим більше в наші дні через вірусний ефект соціальних мереж. "Це нормально. Я думав, що буде багато шуму, але це потрібно було зробити. І якщо немає ніяких обговорень, значить нікого нічого не цікавить".
"Наші з нею стилі дуже різноманітні. І, звичайно, наші погляди на багато речей різняться. Крім того, ви не приходите в модний Будинок для того, щоб наслідувати свого попередника, а тим більше одягнути на себе його сутність, копіювати роботу, коди і елементи. Але прошу зрозуміти правильно, моя мета полягає не в тому, щоб йти в зворотному напрямку. Це було б неправильним тлумаченням".
Як стверджує Сліман, його Celine стане "новим розділом", але, при цьому, обіцяє обійтися з глибоко особистим і шанобливим ставленням до спадщини бренду. "Ви приходите зі своєю історією, культурою і особистою мовою і все це відрізняється від брендів, з якими ви працюєте. І ви завжди повинні залишатися собою", – сказав він. – У кожного своя манера розповідати про епоху. Моє сприйняття моди завжди було обумовлене класикою, спадщиною Haute Couture, духом Парижа, де я народився і ріс вночі і вдень. Я знайшов свій стиль більш ніж двадцять років тому. І можу сказати, що бачу сенс тільки в методичному наслідуванні. Ця траєкторія продовжиться в Celine. Це історія життя. До того ж я зберігаю дух французької моди – його можна назвати майже "формальним". Він пов'язаний з моєю молодістю, навчанням, людьми, яких я зустрів на своєму шляху – Івом Сен-Лораном і П'єром Берже на самому початку, – і роками, що я провів у Dior".
Також Еді Сліман розповів, що в особняку XVII століття, в якому розміщена штаб-квартира Celine, додали ще одне додаткове ательє, для роботи над першою колекцією чоловічої лінії Cеline. "Я був такий радий потрапити в цей особняк XVII століття. Це унікальне місце і нам потрібно було посилити наші ательє – додати майстрів в сектор чоловічого одягу і, звичайно ж, жіночого. До того ж ми хотіли зміцнити відділ flou, точніше grand flou (вечірні кутюрні сукні)".
"Я не знаю, чи переїду в Париж назавжди. Я давно живу в Каліфорнії, вже десять років, і мені завжди з моїх найперших поїздок в Штати в кінці 1990-х подобався Лос-Анджелес. Саме там в готельному номері я починав роботу над всіма моїми колекціями для Dior Homme. І хоча, я все ще живу в Лос-Анджелесі, але все кардинально змінилося. Місто вже зовсім не те, що раніше. Воно так подобається всьому світу і молоді, що поступово втрачає свою автентичність".