Burberry представили колекцію ReBurberry Edit — лінійку з 26 речей, які створено з використанням "останніх інновацій у стійкому матеріалознавстві".
Британський бренд відтворив предмети одягу зі своєї колекції весна-літо 2020 року, використавши перероблені матеріали.
Для виготовлення сонцезахисних окулярів використовували біоацетат, тоді як Econyl (перероблений нейлон з рибальських сіток, обрізків тканини й промислового пластику) використовували для виготовлення тренчів, парок і аксесуарів. Парки й кейпи було пошито в установах, які працюють за методами відновлення енергії й води, а також переробляють текстиль. Інші моделі верхнього одягу виготовлено з використанням нейлону, розробленого з касторової олії, й поліефірної пряжі, виготовленої з перероблених пластикових пляшок.
Ще одним примітним елементом колекції стало "стійке маркування" фісташкового кольору. Воно дає змогу дізнатися деталі створення кожного продукту, включно з органічним складом одягу або переробленими натуральними волокнами, а також спосіб його доставлення й місце вироблення.
Останні ініціативи Burberry є частиною Responsibility Agenda — п’ятирічного плану, у якому основної уваги надано стійким продуктам і поновним джерелам енергії. До 2022 року компанія має намір стати повністю вуглецево-нейтральною й отримувати 100% своєї електроенергії з поновних джерел енергії.