Що Кріс ван Аш зробив для Dior Homme

Зміни в модних Будинках продовжуються. Цього разу новини прибули з Dior – після 11 років роботи посаду креативного директора чоловічої лінії Dior Homme залишає дизайнер Кріс ван Аш, який за ці роки зробив бренд впізнаваним і улюбленим чоловіками всього світу. Vogue.ua згадує, що бельгієць зробив для Dior Homme.

imageКріс ван Аш на фіналі показу Dior Homme осінь-зима 2018/2019
Ідеальний крій + голос вулиць

Кріс ван Аш и Dior Homme стали практично синонімами за останні десять років. Крок за кроком, сезон за сезоном, бельгієць вибудовував обличчя бренду, залишаючись вірним класичним технологіям пошиття костюмів, при цьому не втрачаючи зв'язку з часом і пропонуючи клієнтам актуальні силуети і кольори.

Рекламна кампанія Dior Homme весна 2018

При цьому ван Аш завжди уважно прислухався до голосу вулиць і вміло використовував елементи streetwear у своїх колекціях. Наприклад, наприкінці минулого року він навіть випустив велосипед Dior Homme, який став об'єктом бажання і зрілих чоловіків з рахунками у швейцарських банках, і юних хайпбістів, які постійно перебувають у пошуках чогось нового.

Сам дизайнер не раз зізнавався в своїх інтерв'ю, що його роботу в Dior Homme найкраще характеризує слово контраст: "Кожен соціальний осередок має свій дрес-код, і чоловікові, щоб в ньому перебувати, потрібно мати відповідний вигляд. Я ж люблю змішувати стилі цих осередків, уникаючи при цьому банальностей і пропонуючи щось несподіване. При цьому мені важливо розвивати та зміцнювати традиції пошиття Dior Homme – це наш фундамент, на який вже можна налаштовувати все, що завгодно".

Dior Denim весна-літо 2018
Персональний підхід

Багатогранність Dior Homme Кріс ван Аш транслював і за допомогою рекламних кампаній бренду. Якщо в перші роки своєї роботи на посаді креативного директора він, зазвичай, обирав моделей для ролей обличчя Dior Homme, то останні кілька років почав вибирати харизматичних героїв різного віку і стилів. Актор Рамі Малек, фронтмен Depeche Mode Дейв Гаан або репер ASAP Rocky – цих чоловіків об'єднує саме співпраця з Dior Homme. Однак улюбленою моделлю бельгійця став Роберт Паттінсон, який знімався для бренду декілька років поспіль.

Дейв Гаан в рекламній кампанії Dior Homme
Рамі Малек в рекламній кампанії Dior Homme
Pet Shop Boys в рекламній кампанії Dior Homme
Роберт Паттінсон в рекламній кампанії Dior Homme
Разом веселіше

Також декада Кріса ван Аша в Dior Homme запам'ятається цікавими колабораціями. Дизайнер ніколи не гнався за популярністю і гучними іменами, а співпрацював саме з тими, хто надихав його і відчував бренд. Наприклад, в колекції весна-літо 2018 він працював разом з французьким художником Франсуа Баром, що також полюбляє творити в темній, похмурій естетиці, а сезоном раніше з брендом співпрацював художник Ден Вітц.

Ден Вітц для Dior Homme

Кріс ван Аш не боявся працювати і з брендами з суміжних галузей. У його портфоліо є колаборація з велосипедним гігантом BMX і виробником аудіотехніки Sennheiser.

Dior Homme x Sennheiser

Популярне на VOGUE