Що відомо про новий бренд Альбера Ельбаза

Альбер Ельбаз оголосив про запуск власного лейблу AZfashion. Його засновують під патронатом конгломерату Richemont, який також володіє брендами Azzedine Alaïa, Cartier, Chloé, Yoox Net-a-Porter group і Van Cleef & Arpels.

imageАльбер Ельбаз

Мароккансько-ізраїльський дизайнер найбільш відомий своєю роботою у ролі креативного директора французького модного Дому Lanvin. Цю посаду він обіймав протягом 14 років, перш ніж раптово покинув пост 2015-го. З тих пір ходило багато чуток про те, чим же Ельбаз займається або як він повернеться в індустрію, скажімо, замінить Карла Лагерфельда в Chanel. Але за винятком кількох колаборацій з Tod's і Frederic Malle, він залишався в тіні протягом чотирьох років.

Названий AZFashion, власний бренд Ельбаза стане "інноваційним і динамічним стартапом, що матиме за мету перетворити мрії на реальність", – йдеться в релізі. "Почувши, як Альбер Ельбаз описує своє бачення моди, і як вона надихає його, я знову був вражений його креативністю і проникливістю", – заявив голова правління Richemont, Йоганн Руперт. Тоді як дизайнер сказав, що "дуже радий співпрацювати з Richemont і створити свою фабрику мрій, яка зосередиться на розробці рішень для сучасних жінок".

Вихід Альбера Ельбаза на шоу Lanvin весна-літо 2016

З огляду на досвід Альбера в Lanvin, можна припустити, що одна з його "мрій" – змінити правила роботи в сегменті розкішної моди. На FGI Night of Stars Awards 2015 року, де він отримав премію Superstar Award всього за кілька тижнів до звільнення, Ельбаз висловився з приводу того, як індустрія перетворює дизайнерів на "іміджмейкерів". Наступного року він виступив з лекцією в американській школі дизайну Parsons і порушив питання балансу між креативною частиною роботи і веденням бізнесу: "Якби у нас було краще спілкування, кращий діалог з керівництвом, ми б могли створювати красиву моду і чудову команду".

У Lanvin Альбер Ельбаз допоміг жінкам почуватися красивими, впевненими в собі і, що важливо, щасливими. Одного разу Сьюзі Менкес назвала його "улюбленцем кожної дівчини" і була права, адже в індустрії його вважають генієм і практично живою легендою. Тому не дивно, що всі з нетерпінням чекають деталей про AZFashion і, звичайно ж, першої колекції.

Популярне на VOGUE