Дівчину Chloe видно здалеку: сукня з візерунками, грубі черевики в чоловічому стилі і сумка з монограмою. Саме так почався показ нової колекції Resort 2020, який минув на вершині Музею Лонга в Шанхаї. Джерелом натхнення для Наташі Рамсей-Леві послугувало кінематографічне мистецтво Китаю, яке отримало своє відображення у вигляді стьобаних курток з квітами, жакардових принтів на жакетах і азіатських розписів на шовкових брючних костюмах і розслаблених slip-dress.
"Те, завдяки чому я знайома з китайською культурою, – це кіно. Музичним супроводом до першого шоу, яке я зробила для Chloe, був саундтрек "Міленіум Мамбо", в якому акторка Шу Ци зіграла головну роль. Для мене це культовий фільм", – сказала Рамсей-Леві перед показом.
Дизайнер перенесла шанувальників бренду у справжній азіатський фільм: глядачі спершу спостерігали за моделями на великому екрані і тільки потім побачили їх на подіумі. Француженка зібрала на показі десятки фотографій зі своїх улюблених фільмів, так вшанувала китайську культуру. Більше того, одна з її улюблених акторок і муза, Шу Ци, прийшла підтримати дизайнера.
У своїй новій колекції Наташа Рамсей-Леві змішала старовинні китайські коди з елементами стилю ар-деко, які вона роздобула в архівах модного Дому. Моделі демонстрували флористичні сукні з бічними ґудзиками, оксамитові брючні костюми, зібрані на талії за допомогою пояса, численні яскраво-червоні деталі образів, що відсилають до відтінку національного прапора Китаю.
Всю колекцію Chloe Resort 2020 можна переглянути тут.