У новій кампанії "Життя вдягни у те, що цінне" сезону осінь-зима 2024/2025 інтернет-магазин преміум-брендів ANSWEAR.ua вирішив поєднати поетичні ноти з винятковою увагою до деталей. Головний фокус кампейну — червоний колір, який символізує творчу енергію, пристрасть і жагу до життя.
Червоний total look головної героїні кампанії Фатіми Бруненго привертає увагу не лише своєю естетикою, а й втіленням сміливості. Ця стилізація — уособлення впевненості в собі. "Червоний — це колір, який має багато відтінків, але в цій кампанії він стає символом сили та незалежності", — підкреслює Марта Савіцка, директорка з іміджевого маркетингу ANSWEAR. Цього сезону червоний також беззаперечно відіграє помітну роль у трендах у всіх своїх відтінках: від насиченого бургунді до вишневого. Дизайнери без вагань додають його у свої колекції, поєднуючи з класичним кроєм та сучасними деталями.
Знімання кампанії, які відбувались у мальовничому Лісабоні, захоплюють візуальною поетичністю. Кожен кадр ретельно скомпонований, аби підкреслити красу моментів, які варто зберегти назавжди. Лісабон з його дивовижним освітленням є ідеальним тлом для fashion-історії, близької до життя та емоцій. За режисуру відповідала Стелла Консонні, відома своєю чуйністю і талантом вловлювати найтонші відчуття і красу повсякденних митей.
Слоган кампанії "Життя вдягни у те, що цінне" точно передає суть того, що хоче донести бренд. Мода є супроводом у найважливіші моменти, а також фоном для спогадів, які залишаються назавжди. ANSWEAR впевнені, що цінність вбрання полягає не лише в його естетиці, але, безумовно, в емоціях, які воно викликає.
Нова рекламна кампанія бренду є частиною довготривалої комунікації ANSWEAR.ua в сегменті преміум-моди. В асортименті можна знайти ретельно відібрані товари понад 500 ексклюзивних світових брендів, як-от Boss, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Liu jo, Pinko, Michael Kors, Torry Burch, Swarovski, Diesel, Moschino Jeans, Victoria Beckham та Furla.