Останній робочий день Крістофера Бейлі в Burberry – 31 березня 2018 року, після чого він залишить пост головного креативного директора Дому після 17 років роботи.
За цей чималий в світі моди період, Крістоферу вдалося буквально реанімувати старий британський бренд та очистити його репутацію від ярлика "одягу для чавів". 2009 року компанію оцінили в 2,6 мільярда фунтів (до приходу Бейлі ця сума становила лише 1 мільярд). Бейлі також рішуче переніс покази Burberry з Мілана до Лондона і запустив легендарний сайт The Art of the Trench. Після чого онлайн-продажі щороку складають 50 відсотків. До 2011 року доходи компанії зросли до 1,5 млрд. фунтів стерлінгів і на той момент показники перевищували темпи зростання доходів і ринкової вартості LVMH за той же період вдвічі. Звичайно, все це з’явилось не на порожньому місці, і багато в чому завдяки активній діяльності Бейлі, не тільки на ниві дизайну.
Крістофер Бейлі одним із перших запропонував зробити шоу доступним для всіх і 2010 року транслював показ Burberry онлайн. Зараз цим уже нікого не здивуєш, але вісім років тому це було схоже на міні-революцію. 2011 року Burberry розпочинає співпрацю з Twitter і проводить перший Tweetwalk. В акаунті модного Будинку були опубліковані ексклюзивні фотографії кожного "луку" з весняно-літньої колекції 2012 року. Фото з'являлись за секунди до того, як їх показували на подіумі. Образи весняно-літньої колекції 2016-го також з випередженням модного показу з'являлися на каналі Будинку в Snapchat.
Те, що стандартні покази не працюють так, як це було в минулому, Крістофер Бейлі зрозумів одним з перших і на початку 2016 року в Burberry було прийнято рішення поєднати чоловічі та жіночі покази, і таким чином, скоротити їх з чотирьох до двох. За британським модним першопрохідцем потягнулися й інші бренди, зараз змішані шоу – звична справа.
Хоча схема see now – buy now (за якою колекція надходить в продаж відразу після шоу, а не через півроку) запрацювала зовсім недавно, небагато змогли втриматися в такому ритмі. Burberry – виняток. Колекції, які складаються з чоловічого та жіночого одягу, маркуються за назвами місяців "лютий" і "вересень", та стабільно з'являються на прилавках двічі на рік, відразу після показів. До речі, після першого шоу за схемою see now – buy now покупці з 100 країн змогли блискавично купити будь-який з 83 образів.
2014 року Burberry запускає продажі в китайському онлайн-гіганті Tmall.com і відкриває флагманський бутік в Шанхаї. Примірочні в ньому вперше були обладнані "розумними" дзеркалами. 2017 року для онлайн-магазину Net-a-Porter, з яким бренд співпрацює з 2005 року, Бейлі розробив капсульну колекцію речей з найвпізнаванішим принтом в клітинку. 2018-го стало відомо про співпрацю з онлайн платформою Farfetch.
2017 рік запам’ятався не зовсім звичною співпрацею з Гошею Рубчинським. Результати спільної роботи можна було побачити у вересні 2017 року на показі російського дизайнера. Бейлі з гумором вирішив закрити питання асоціацій бренду з кепками чавів за допомогою знакового дизайнера з так-званого "східного блоку".
Читайте також: