2-4 вересня в Києві пройшов третій сезон One Day Project. За короткий час проект здобув репутацію альтернативного fashion-майданчика прогресивних українських дизайнерів, за розвитком яких обов'язково варто стежити. В новому сезоні проект вийшов за звичні рамки: замість одного дня тривав три.
Показ Anton Belinskiy дав старт третьому сезону One Day Project. Відносно новий проект вже встиг стати чудовим майданчиком для найпрогресивніших українських дизайнерів. Третій поверх Житнього ринку, що на Подолі, столи зі шматками свіжого м'яса, ряди з бринзою та молоком, для самых прогрессивных украинских дизайнеров. Третий этаж подольского Житнего рынка, столы с кусками свежего мяса, ряды с брынзой и молоком,пучками кропу і грушами, різнокольорові перуки моделей і колекція Anton Belinskiy весна-літо 2018, яка звернена до "простих людей, які чекають і вірять в світле майбутнє і найголовніше – не втрачають віру в себе".Хоча, іноді здається, що весь перформанс Белінського не про одяг в першу чергу, але від цього важливість заходу не можна недооцінювати. Хто ще природним чином здатний зібрати під своє крило наймолодших і найзухваліших українських дизайнерів. Читати більше.
Дизайнер, що має буквально постійну прописку в культовому концепт-сторі Colette, цієї осені вирішила показати весняну пре-колекцію в Києві. При цьому показ в Парижі ніхто не скасовував, він, як і заплановано, пройде в жовтні. В рамках One Day Project Юлія Паскаль презентувала колекцію в приміщенні клубу Jugendhub. Місце, яке би мало більш контрасний вигляд поруч з фірмовими перфорованими сукнями, знайти було би складно. Гучна музика, хмари пилу – де ще демонструвати колекцію, натхненну променями світла й сонячними зайчиками? Читати більше.
Впродовж кількох років після перемоги на Фестивалі моди й фотографії в Єрі в 2014 дизайнерка Юлія Єфимчук обмежувалася зйомками лукбуків і спеціальними презентаціями для своїх байєрів. Та в цьому сезоні вирішила представити свою колекцію для сезону весна-літо 2018 в рамках One Day Project. Робота під назвою "Технічна естетика" присвячена уніформі. Натхнення дизайнерка черпала у деякому ідеалізованому радянському минулому, де родченковські плакати доповнюють складський світ врахованих, згідно зі штатним розкладом, буднів. Читати більше.
Дизайнер Яся Хоменко запропонувала Даші Лагенберг (Zirochka Ukraine) зробити показ на два бренди – за її словами, за схемою B2B. Схема була простою: Даша задавала тему й створювала перший образ, Яся відповідала на нього власним, тоді Даша відповідала на відповідь Ясі – таким чином дизайнери за ланцюжком створювали колекцію начисто, запрошуючи глядача до своєї творчої лабораторії. Який вигляд це мало можна побачити тут.
Арт-проект з малюнками на тілах моделей Маша Рева показала на попередньому One day Project – розмалювала моделей Cat-b, фотоісторію відзняв Армен Парсаданов. Цього разу для One Day Project Маша зробила речі "більш доступними". У відкритій майстерні шовкографії Izone працювала над досвідченими зразками принтів (серійне виробництво запускає з Syndicate), й тут же продемонструвала результат – на платформі культурних ініціатив Izolyatsia. Тому що "дизайнером, який робить модні шоу", Маша себе не бачить, а в просторі галереї їй все одно комфортніше.
На презентацію нової колекції Drag&Drop в рамках One Day Project дизайнери Аня і Юля Граждан запросили публіку до одного з залів Київської міської адміністрації – далеко не очевидна адреса для проведення модних заходів. Зіштовхнення світів усім пішло на користь. На великому екрані над українським прапором низка логотипів DRAGANDDROP.SEXY (такою є адреса сайту та назва акаунту в Instagram) судорожно бігла з боку в бік, нагадуючи біржові котирування. На полірованому паркеті в центрі залу розмістилася інсталяція Drag & Drop. Читати більше.
Читайте также: