Компанія CHANEL засвідчила свою відданість боротьбі проти коронавірусу в неділю 29 березня через Instagram. Серією із чотирьох світлин, на яких зображені Габрієль Шанель у 1951 році, Гайді Маунт у 2009 році, Гаспар Ульєль у 2017 році й Діана Крюгер у 2014 році, французький модний Дім закликає людей залишитися вдома:

Але не тільки через соціальні мережі CHANEL продемонструвала свою підтримку. Компанія запевнила, що після закінчення пандемії не вдаватиметься до скорочення працівників: вона збереже 100% зарплати своїх 8 500 робочих до 8 травня. У межах національної ініціативи солідарності компанія зобов’язується виділити 1,2 мільйона євро лікарням і спеціальним фондам. CHANEL також пожертвувала 50 000 масок медичним працівникам і нині мобілізує своїх виробників для створення нових масок.