Головний креативний дизайнер Calvin Klein 205W39NYC, бельгієць Раф Сімонс, з усією пристрастю неофіта все глибше і глибше занурюється в американську поп-культуру. У підсумку залишається зовсім мало звичного від класики Calvin Klein, та й сама чиста і лаконічна естетика Рафа неминуче страждає і втрачається під купами цитат з фільмів жахів. І якщо для створення минулої весняно-літньої колекції дизайнер шукав натхнення в класичному трилері "Керрі" і драмі "Дитина Розмарі", то цього разу об'єктом пильної уваги став фільм Стівена Спілберга "Щелепи".
"Задником" для показу стали водяні відблиски в яких плавала головна героїня фільму Крістіна Воткінс, що за сюжетом так і не повернулася. Футболки з написами Jaws, присмачені лого CK, деталі спорядження для дайвінгу, мокрі на вигляд елементи гідрокостюмів, червоні шапочки Жака-Іва Кусто – зловісні прикмети зловісної стрічки. Пояснює привабливість незворотності Раф дещо заплутано: "Відбуваються катастрофи, але вони здатні проявити красу, в свою чергу краса часто може перетворитися на катастрофу". Ще однією апеляцією до "Щелеп" стали розрізи на коктейльних сукнях, немов зроблені зубами гігантської акули на одязі Крістіни Воткінс.
Ще однією точкою опори для Рафа став фільм Майка Ніколса "Випускник" 1967 року. Сімонс назвав обидві стрічки "дуже важливими фільмами". Шапочки і мантії студентів, буржуазні коктейльні сукні з брошками, чоловічі костюми – американська класика, немов вивернута на виворіт, змішалася з рваними подолами, бахромою і афішами Jaws. В результаті колекція Calvin Klein 205W39NYC весна-літо 2019 стала схожою на те, що, зазвичай, залишається від не надто щасливих нирців і серферів.
Весь показ можна переглянути тут.