Ріккардо Тіші представив анонс своєї різдвяної рекламної кампанії Burberry, яка для багатьох вже стала доброю традицією, що нагадує про наближення зимових свят. Креативний директор у своєму дебютному кампейні хотів показати, що його колекції доречні для людей будь-якого віку: від матері до доньки, від батька до сина. Так, в рекламній кампанії взяли участь: модель Наомі Кемпбелл, її мама Валері Морріс-Кемпбелл, актори Метт Сміт і Крістін Скотт Томас, співачка M.I.A, а також художниця і фотограф Джуно Каліпсо, яка, за сумісництвом, і робила цю зйомку.

Під час свого дебютного показу для британського бренду на лондонському Тижні моди у вересні Тіші сказав: "Чому ми пропонуємо одяг лише для однієї особистості, особистості, адже можна створити одяг незалежно від віку, раси і способу життя?". Нова ідея дизайнера реалізована у рекламному кампейні, який представлять 13 листопада.