За останні кілька тижнів режиму ізоляції багато брендів fashion-індустрії запустили тематичні ініціативи, які мають як естетичне, так і соціальне значення. Український бренд одягу Vika Adamskaya не залишився осторонь, запустивши Insta-серіал зі стильними образами на щодень карантину.

Дизайнерка бренду Віка Адамська ділиться на своїй сторінці Instagram короткими фото-історіями з образами на щодень. Дизайнерка впевнена, що вимушена самоізоляція не має стати причиною відмови від стильних і яскравих речей весняного гардероба, а навпаки може надихнути на створення модних образів і експериментів зі стилем.
У своєму Insta-cеріалі бренд показує, що, навіть перебуваючи на карантині, можна одягатися з різних приводів — від конференції в Zoom і романтичної вечері до занять йогою та ігор з дитиною.