Літо – це маленьке життя, а ще – це нескінченна низка фестивалів, пікніків та інших заходів на свіжому повітрі, які неможливо уявити без вина. Саме йому український бренд Ksenia Schnaider присвятив колекцію фестивального мерчу. До неї увійшли різноманітні футболки, пончо, сумки і панами, пофарбовані в модній цього літа техніці tie-dye. Ксенія і Антон Шнайдери вибрали для неї відтінок бургунди, який здалеку нагадує винні плями.
"Тепер розлити трохи червоного вина на улюблену футболку буде нестрашно, – жартують у Ksenia Schnaider. – Кожна річ при цьому пофарбована вручну, що означає те, що іншої такої ви просто не знайдете".
Зроблена колекція в колаборації з винним фестивалем Kyiv Wine, який відбудеться 8 і 9 червня на території культурного центру M82, а її обличчями, зокрема, стали: Василь Гроголь, виконавчий директор готелю Bursa, архітектор Слава Балбек, блогер Маргарита Мурадова, дизайнер Руслан Багінський.