19 листопада повідомили, що Бред Пітт став новим амбасадором італійського модного Дому Brioni, а тепер бренд випустив нову рекламну кампанію за участю актора. Новий кампейн лейбл приурочив до святкування 75-річчя італійської компанії і пообіцяв представити нову колекцію осінь-зима 2020/2021 на Pitti Uomo у Флоренції. На чорно-білому кадрі, який зняв у Лос-Анджелесі шведський фотограф Мікаель Янссон, Бред Пітт позує у класичній інтерпретації дрес-коду black tie – чорному смокінгу, білій сорочці і з атласним метеликом.
Крім того, Brioni підтвердили чутки про подальшу співпрацю з американським актором. Так, у другій половині 2020 року бренд планує запустити фірмову лінію ексклюзивних предметів одягу від Бреда Пітта, в числі яких буде обмежений випуск костюмів і смокінгів. "Я завжди захоплювався елегантним і непідвладним часу дизайном Brioni", – сказав Пітт про нову рекламну кампанію бренду. "Бренд втілює креативність, якість і видатну майстерність".