Після кількох сезонів, проведених в Парижі, Джек Маккалоу і Лазаро Ернандес прийняли стратегічне рішення повернутися в офіційний розклад Тижня моди в Нью-Йорку. І, зважаючи на те, що за ними з Європи підтягнулися і інші дизайнери, що переїжджали в Париж, американська мода і Тиждень моди більше не перебувають в стані кризи.
Їх тимчасовий переїзд в Париж вплинув і на візуальні образи Proenza Schouler. Дизайнери стали більше уваги приділяти ремісничим технікам. У своєму ательє в Парижі вони робили акцент на вишивці, пір'ї і мереживі, змішували класичні традиції високої моди з їх власними нью-йоркськими кодами. І все ж Джек Маккалоу і Лазаро Ернандес намагаються тримати баланс і не відриватися від реальності: "Ми бачили, як дизайнери потрапляли в цю пастку, коли виробляли дійсно технічно складні речі і втрачали зв'язок з жінками. Ми ж старанно хочемо цього уникнути".
У своєму великому поверненні на Тиждень моди в Нью-Йорку дизайнери бачать своєрідний початок абсолютно нового періоду для їх бренду. Крім пристрасті до ремесел, вони позначили і своє бажання вийти в більш демократичну моду, за допомогою недорогої лінії Proenza Schouler White Label. У мріях дуету прості офісні дівчата з ніг до голови одягнені в White Label. "Ми хочемо, щоб одяг був модним, але також і був максимально доступним", – сказав Ернандес.
У новій колекції Proenza Schouler цього разу переважали блейзери з немов звареного в кислоті деніму, металізовані жилети, ажурні спідниці, сукні з капюшонами, гігантські сумки-торби і штани, що плавно переходили у взуття і нагадували рибальські заброди. Перед самим показом як аперитив німецька художниця Іза Генцкен створила інсталяцію з манекеном, вбраним в речі з колекції весна-літо 2019. На подіумі нові роботи Proenza Schouler демонстрували: Амбер Валлетта і Таша Тіллберг, Саша Пивоварова і Кайя Гербер, Банні Роджерс і Аманда Мерфі, Селена Форрест і Карен Елсон.
Весь показ можна переглянути тут.