Після суперечливої кампанії Balenciaga на початку цього року паризький бренд зробив крок назад, щоб переглянути свої пріоритети. Креативний директор Демна знайшов хвилину, щоб зупинитися та поміркувати, зосередившись на основах моди та мистецтві дизайну. Колекція осінь-зима 2023/2024 продемонструвала, що бренд "більше розглядає моду як розвагу", а Демна відмовився від своєї химерної мови дизайну, яку він використовував з моменту свого призначення керівником у 2015 році.
Для шоу весна-літо 2024 Balenciaga влаштував театралізовану демонстрацію, наповнену друзями та родиною Демни. "Це шоу є відображенням світу Демни та ідентичностей, які складають його спільноту", — йдеться в пресрелізі до шоу. Велика зала була вкрита червоною килимовою доріжкою, а сцена прикрашена велюровими шторами. Показ супроводжувався оркестром, з фортепіано й електронними саундтреками, озвученими Ізабель Юппер.
Мати дизайнера відкрила показ в об'ємному пальті. Його колишня викладачка, професорка моди в університеті, рушила за нею в сукні з ребристої тканини, а дизайнерка і критикиня Даян Перне поєднала свою фірмову хустку з чорним верхнім одягом. Підкладені плечі домінували в колекції з 88 образів із надширокими контурами, які можна побачити на великих блейзерах і пальтах з драматичними силуетами. Зморщені толстовки отримали графіку в поєднанні з камуфльованим денімом, а махрові халати перемістилися з душу на подіум. Серед аксесуарів в колекції з'явилися шопери із фруктовим принтом, окуляри у стилі Бетмена, гігантські спортивні сумки, клатчі у формі черевиків.