Вишукана класика, перевірені часом силуети і чисті лінії крою – мультибрендовий магазин Asthik ексклюзивно представляє в Києві французький бренд Lemaire, який вже давно оцінили і полюбили модні інсайдери. Vogue UA розповідає, що варто знати про цей лейбл і його творців.
Французький дизайнер Крістоф Лемер, який займав ряд важливих креативних посад в галузі, включно з керівництвом в Hermès, тепер зосереджений виключно на своєму власному лейблі: Lemaire.
Лемер освоїв дизайнерське ремесло під час стажувань: спочатку в Іва Сен-Лорана, потім у Тьєрі Мюглера і Жана Пату. В останнього його помітив Крістіан Лакруа і запропонував Лемеру очолити жіночу лінію – молодий француз не відмовився. Але ім'я Крістофа Лемера стало більш відомим тільки після того, як він зайняв посаду арт-директора Lacoste. Саме завдяки йому марка з історією знову стала затребуваною: він забезпечив бренду нове покоління покупців, при цьому, зберіг 70-річні традиції компанії, а також коло її постійних клієнтів. Після 10 років роботи в Lacoste Лемер перейшов в Hermès, де замінив на посаді креативного директора Жана-Поля Готьє. Такі новини спочатку зустріли з подивом в індустрії, однак Лемер швидко змусив своїх критиків замовкнути. Йому вдалося точно вловити той дух невимушеної розкоші, з яким завжди асоціювався модний Дім Hermès. Він залишався з брендом протягом чотирьох років, перш ніж піти в відставку, щоб зосередитися на своєму власному лейблі.
Як і багато дизайнерів, під час роботи на великі модні Будинки, Крістоф паралельно займався розвитком власного лейбла. Lemaire він заснував 1999 року, а 2006 року відкрив перший магазин бренду в Парижі. Проект очолюваний самим Крістофом Лемером і його партнером як в житті, так і в компанії – Сарою-Лін Тран. Під своїм керівництвом вони об'єднують команду послідовників їх філософії. "Для мене мода – це не стільки культура подіумів. Коли я займаюся дизайном, мета – людина, яка носитиме одяг. Мене завжди більше цікавило створення витонченого і креативного, придатного для носіння одягу, а не просто подіумних ефектних образів", – розповідає Лемер.
Крістоф славиться своїми витонченими і елегантними речами. Він стверджує, що його більше цікавить якість одягу, ніж слідування модним віянням. Його стиль, за словами дизайнера, "графічний, чистий, вільний і чіткий", і саме він допомагає Лемеру створювати класичні та практичні речі, в яких успішно поєднуються мода і функціональність. Дизайнер не женеться за швидко змінними трендами і віддає перевагу перевіреним часом силуетам з чіткими і чистими лініями крою.
Реалістичність і продуманість кожної деталі – ключові характеристики естетики Lemaire. У лініях бренду можна знайти асиметричні спідниці, сукні-сорочки, в'язані светри, двобортні блейзери, довгі жилети, що вирізняються монохромними відтінками і універсальністю фасонів.
"Я можу зробити тільки 50% роботи, – розповідає Лемер. – Сенс в тому, що стиль дуже тісно пов'язаний з людиною, яка носить одяг. Я ніколи не вірив, що мода – це стиль, який ти можеш купити. Я можу спробувати бути настільки точним, наскільки це можливо, в тому, як я роблю одяг, який лише підкреслить індивідуальність".
Що стосується вартості, Lemaire вважається преміальною маркою. Проте, ніщо не зрівняється з класичною покупкою, і куртка або кашеміровий джемпер Lemaire гарантовано стануть хорошою інвестицією в одяг, що прослужить довгі роки.
Ознайомитися з колекцією Lemaire на сайті Asthik.