У вересні 2020 французький модний Дім Balenciaga вирішив започаткувати новий проєкт: створювати ексклюзивні плейлисти для Apple Music. Про проєкт оголосив Демна Гвасалія, креативний директор бренду, особисто вибравши кілька музикантів, які надихали його впродовж життя. "Списки Balenciaga x Apple Music створюватимуть деякі з моїх улюблених музичних виконавців, кожного з яких я вибрав особисто, — сказав Гвасалія. — Ці плейлисти уособлюватимуть як їхні особисті смаки, так і музику, яка мала на них неабиякий вплив".
Проєкт стартував з особистого 13-годинного плейлиста Гвасалії, до якого ввійшли безліч треків Мериліна Менсона й Каньє Веста, а також кілька несподіваних треків від таких виконавців, як Лана Дель Рей і Шаде. "Цей плейлист — музичний вступ і моє себе уявлення про себе. Тому він називається Hello, My Name Is Demna", — прокоментував дизайнер.
Скласти другий ексклюзивний плейлист для Balenciaga Демна запросив німецький гурт Rammstein. Плейлист уже доступний в Apple Music. Гвасалія також представив капсульну унісекс-колекцію одягу та аксесуарів, прикрашену логотипом гурту.