Назад в майбутнє: Balenciaga Resort-2018

BRAND
8 листопада 2017

Лукбук круїзної колекції Balenciaga – відмінна демонстрація прекрасного почуття гумору Демни Гвасалії. На зміну синім сумкам, натхненним торбами з Ikea, прийшли баули, в яких торговці зазвичай щільно укомплектовують свій товар з написами Milan, Paris, London. Каблучки з великими виноградинами, як романтичний привіт з сонячної Грузії, спідниці, зроблені за зразком автомобільних килимків, кольорові колготки, та й взагалі вся колірна палітра, що нагадує про кітчеву стилістику початку 90-х років – ігри в пострадянські головоломки тривають. Однак за іскристим гумором, іронією та переосмисленням культурних пластів останніх десятиліть, у Гвасалії завжди стоїть неординарний крій та ідеальні пропорції сучасного костюма.

imageBalenciaga Resort-2018
Balenciaga Resort-2018
Balenciaga Resort-2018
Balenciaga Resort-2018
Balenciaga Resort-2018
Balenciaga Resort-2018

Весь лукбук можна подивитися тут.

Читайте також:

Рекламна кампанія Dirk Bikkembergs осінь-зима 2017/2018

Ввімкнули колір: Atelier Kikala весна-літо 2018

Популярне на VOGUE