Ілієва Аліса вирушила до Арізони разом з H&M Studio як обличчя колекції від України і розповіла Vogue, як це було.
Нова колекція H&M Studio натхненна пейзажами і духом Арізони. Цього року шведський бренд відмовився від участі в Тижні моди на користь співпраці з блогерами з різних країн світу. З 60 країн приїхали абсолютно несхожі одна на одну дівчата, адже цього сезону представили лише жіночу колекцію. Стільки відкритих і позитивних людей разом я не бачила давно.
Компанія зробила ставку на те, щоб вразити колекцією інфлюенсерів, щоб вони вже розповіли про неї мільйонам своїх підписників. І я вважаю, що їм це чудово вдалося.
Коли ти тільки потрапляєш в Седону, де на шляху тобі зустрічаються марсіанські пейзажі червоних скель, величезні кактуси в поєднанні з синім небом і незрозумілий дух свободи, ти відразу розумієш, чому саме це місце – ідеальне для того, щоб показати всі ці красиві тваринні принти разом з пісочними відтінками речей з нової колекції H&M Studio.
Замість традиційного показу – влаштували імерсивні шоу, що передбачали занурення глядачів у процес і участь у ньому.
Завдяки тому, що ти перебуваєш всередині "показу", можна побачити все максимально близько і розглянути речі в різних ситуаціях, як одяг буквально живе, і ти бачиш його в реальному житті.
Я познайомилася з різними блогерами, у яких свій неповторний стиль і кожна з дівчат поєднувала речі з колекції по-своєму, але всі ми зійшлися у цій подорожі на одній думці: "Завдання закохати в себе H&M вдалося, хоча такого завдання і не було. Вони просто настільки правильно вибрали людей, які представлятимуть колекцію у своїх країнах, що цей шлях від симпатії на початку знайомства з колекцією до глибокої любові через кілька днів був абсолютно органічним".
Одним з цікавих моментів поїздки було для всіх те, що протягом всіх днів і на різні події потрібно було зібрати зразки з H&M. Аксесуари, взуття, верхній одяг – всі елементи гардероба були від Н&M. Це був цікавий виклик, так як можна було подивитися, як по-різному підбирають образи дівчата, вибираючи з одного, хоч і дуже широкого, асортименту.
Ми – ті, хто любить і багато подорожує, любить своє індивідуальне вираження, і ті, хто обов'язково захопиться духом червоних скель Арізони, божевільних видів і дзвінкого повітря. І від мого "люблю тільки пастельні і пісочні тони" на початку подорожі практично нічого залишилося, адже в результаті я вже вибрала собі і тигровий принт, і зебру.
Старт продажів колекції – 21 березня в H&M SkyMall.