Ukrainian Fashion Week за підтримки Українського культурного фонду презентує п’яту історію Action: Sustainable Fashion – Ochis
Однією з найбільших проблем швидкої моди є перевиробництво одягу та аксесуарів. Швидкоплинність трендів призводить до зниження якості продуктів та безвідповідального використання ресурсів планети.
Київський бренд Ochis, який був заснований у 2018 році Максимом Гавриленком, змінює ситуацію в Україні. Ochis − це перші екологічні окуляри, зроблені з кави. На меті у Максима було створити справді унікальний, екологічний продукт, що зможе повністю замінити швидкі одноразові рішення. Так виникли окуляри, які є на 100% біорозкладними і створюються з натуральних олій та переробленої кавової макухи, зібраної у київських кав’ярнях.
Більше того, процес виробництва також є повністю екологічним. 15-річний досвід роботи з оптикою та інноваційний підхід допомогли засновнику розробити прототип перших у світі окулярів з кави, при створенні яких не відбувається викиду CO2 в атмосферу. Сьогодні кожна оправа проходить 39 етапів ручної обробки, щоб стати ідеальною парою Ochis.
Філософія Ochis − натуральність та екологічність. "Я почав вивчати психологію людини, і це мене наштовхнуло на усвідомлення проблеми світового переспоживання та забруднення пластиком, − розповідає Максим. − Мені хотілося знайти такий матеріал, який вже нікому не потрібний, а при повторному використанні отримав би нову цінність".
Команда бренду бачить позитивні зміни у світі та робить власний внесок у розвиток новітніх екологічних технологій, використовуючи вторинну сировину рослинного походження, чим розвиває циркулярний дизайн в Україні, що є майбутнім індустрії.
Світові бренди вже багато років намагаються вирішити проблему неетичності ланцюжка виробництва, постачання та утилізації. Саме тому зараз у fashion-індустрії відбувається трансформація лінійних бізнес-моделей у циркулярні, які передбачають виробництво продуктів без використання первинної сировини у найбільш екологічний та етичний способи.
Сьогодні команда Ochis працює над розвитком та поліпшенням як процесів виробництва, так і моделей окулярів. Бренд сповідує ідею сталого бізнесу, свідомого споживання та відмови від швидкої моди, наголошуючи на тому, що одна пара екологічних окулярів − краще, ніж велика кількість дешевих пластикових моделей.
"Екологічність − це не про ставлення людей до предметів, це скоріше про стосунки людей і природи. Тому, віддавши перевагу екологічності, ви побачите зміни, які створюєте самі".
Переглянути відеоісторію бренду можна за посиланням:
Над проєктом Action: Sustainable Fashion працюють:
Дар'я Марусик, керівниця проєкту
Володимир Нечипорук, продюсер проєкту
Олександра Дімітрієвіч, арт-директорка проєкту
Таїсія Короткова, графічна дизайнерка проєкту
Едіє Дербішева, продюсерка знімальної групи
Тім Меір, оператор/режисер монтажу
Валерій Ведута, фотограф
Катерина Федичина, Оксана Шубіна та Катерина Будусова, комунікаційний відділ
Ірина Чиркова, літературна редакторка
Олена Сорока, Надія Невмержицька, Валентина Курченко, адміністративний відділ
Міра Марчук, асистенка проєкту
Це відео також використані архіви Ochis