Сінді Кроуфорд, Лінда Євангеліста, ЕмберВалетта, Шалом Харлоу, Керолін Мерфі, ІманХаммам, Карлі Клосс і ЛіяКебеде стали головними зірками нової масштабної рекламної кампанії DonnaKaranNewYork, присвяченої весняному перезапуску.
Супермоделі об’єдналися для кампанії з назви InWomenWeTrust (назва оригінальної кампанії DonnaKaranNewYork 1992 року), що не тільки відзначає минуле, але й дивиться в майбутнє в дусі Донни Каран, яке полягає в позачасовій елегантності та доступній розкоші.
Фотографкою нового кампейну стала Енні Лейбовіц, стилісткою — Джесіка Діл, а креативним директором — ТрейЛерд, який раніше 11 років працював у DonnaKaranInternational і 9 років керував соціальними мережами бренду у своєму агентстві Laird + Partners.
Бренд DonnaKaranNewYork вперше був представлений у 1985 році та належав дизайнерці та її покійному чоловікові Стефану Вайсу, перш ніж був проданий компанії LVMH в 2001 році за 243 мільйони доларів. У 2016-му G-III придбав марку за 650 мільйонів доларів та відправився в архів, щоб переосмислити бренд: команда вивчила тисячі архівних образів і вінтажних деталей, щоб розробити колекцію відповідно до потреб сучасного споживача.
У 1990-х роках DonnaKaranNewYork був улюбленим брендом ділових жінок, які обожнювали класичні сорочки, спідниці-олівці, брючні костюми та взуття марки. Комфорт та ідеальна посадка в поєднанні з класичними фасонами, традиційно високою якістю матеріалів, інноваційним дизайном та базовою палітрою речей зробили американський лейбл по-справжньому культовим.